Första December

Det känns helt sjukt att jag skriver det, men nu är det så. Igår vad det chill, träffade Nellie, Paulus och Michelle och Nellie fixade och klippte mitt hår, det blev super! Senare åkte jag hem och dejtade en godispåse och snackade, det kändes bra att somna igår och även veta att jag skulle vakna upp och att det skulle vara December, nu ska jag stiga upp och äta frukost och senare dra på mig springkläderna och ta en runda eller två. Men vi hörs!

20131201-094642.jpg

Kommentera här. ♥

