Äntligen snön, du är efterlängtad

Jag har faktiskt längtat efter snön, man får inte samma julkänsla utan snön. Men när jag upptäckte att det snöade gick jag ut med Morris och körde något slags snökrig, jag tycker i alla fall att jag vann, och jag blir väldigt glad inombords att se att han mår bra för han räddade än mig från en operation, min hjälte!

Men nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, efter det ska jag fixa en bildutvärdering och senare fixa tidsinställda, men jag hoppas ni har det mysigt i snöstormen och yes! 20130714-212747.jpg

Det känns ganska sjukt att min bamsebjörn räddade mig från operation❤

One thought on “Äntligen snön, du är efterlängtad

Kommentera här. ♥

